Re: Ubuntu-gr Forum . Προβολή θέματος - Έλεγχος ΕΛ/ΛΑΚ από Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων Υπ. Οικονομικών

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Fri Nov 28 19:35:47 GMT 2008

Καλησπέρα. Διαβάζοντας το εγγραφο και ειδικότερα την απάντηση του υπουργειου
γεννιέται το ερώτημα:
Στην ερωτηση 2 ειναι σαφές οτι απαντάνε " Κατά την διαδικασία ελέγχου η
απογραφής οι ελεγχόμενοι η προσκληθέντες εχουν υποχρέωση να αναφέρουν οτι
διαθέτουν αδειες ελευθερου λογισμικού και ποιές ειναι αυτές προκειμένου να
αποδεικνύουν οτι δεν εχουν καταβάλει οποιαδήποτε χρηματικό ποσό για αγορά
τέτοιων αδειών". Οταν το πρόγραμμα η το λειτουργικό π.χ. UBUNTU, GIMP,
OPENOFFICE, WINE, το εχω κατεβάσει και το εχω εγκαταστήσει πώς μπορώ να
αποδείξω σε αυτούς οτι δεν ειμαι ελέφαντας? δηλ. οτι αυτά ειναι ελευθερα
λογ/κά? και σε περίπτωση που ζητάνε αδεια χρήσης ελευθερου λογ/κου απο που
πρέπει να την κατεβάσω ωστε να τους την επιδείξω?
Ανάλογη ερώτηση υπάρχει και στην απάντηση 3.
Το ρωτάω επειδή κάποιοι επαγγελματίες ( μικρές επειχειρήσεις ) περάσουν σε
ελευθερο λογ/κό και σε περίπτωση ελεγχου μηπως πρέπει να εχουν κάποια
έγγραφα.

Ευχαριστώ.

Στις 28 Νοέμβριος 2008 5:26 μμ, ο χρήστης nikos roussos <nikos at hellug.gr>έγραψε:

P Think before you print.