Re: Στιγμιότυπα (screenshots) με το ελληνικό GNOME

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Nov 28 18:45:20 GMT 2008

Ένα ακόμα πράγμα που χρειαζόμαστε είναι στιγμιότυπα από Ubuntu 8.10
και Fedora 10, με το ελληνικό περιβάλλον, αμέσως μετά την εγκατάσταση.

Δηλαδή να μπορεί ένας επισκέπτης να δει πως φαίνεται το γραφικό
περιβάλλον όταν θα κάνει την εγκατάσταση, και τι μπορεί να πετύχει με
τη διαθέσιμη παραμετροποίηση.

Φυσικά στιγμιότυπα από άλλες διανομές με GNOME είναι δεκτές.

Σίμος