Re: ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ 8.10

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Nov 25 15:08:12 GMT 2008

2008/11/25 ΚΙΝΗΣΗ <kinesis.physiotherapy at gmail.com>:
> πολύ ενδιαφέρον το post σου αλλά εκείνο που δεν είναι ξεκάθαρο είναι ένας
> χάρτης του συνδυασμού των πλήκτρων για τους τόνους και τα πνεύματα. Υπάρχει
> κάτι τέτοιο;;;

Ως κείμενο, απλό και περιγραφικό, μάλλον δεν υπάρχει.
Τα δύσκολα με την υποστήριξη του πολυτονικού έχουν γίνει, ένα απλό
κείμενο που να περιγράφει τη διάταξη, στα ελληνικά, δεν υπάρχει.
Ουσιαστικά χρησιμοποιείς τα πλήκτρα
; :
' @ (είναι το πλήκτρο που είναι στα δεξιά του ; :)
[ {
] }
AltGr + [
AltGr + ]

Αν υπάρχει ενδιαφέρον να μετατρέψει κάποιος τα παραπάνω σε κατανοητό
κείμενο, υπάρχει η διάθεση για βοήθεια μιας τέτοιας προσπάθειας.

Σίμος