file sharing!

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Nov 24 14:06:41 GMT 2008

On Sun, 2008-11-23 at 21:42 +0200, Konstantinos Togias wrote:
> [...]
[...]
> [...]
[...]
[...]

> [...]
> στις > 1023 port του server. Το όλο μπάχαλο οφείλεται στο γεγονός ότι
> για να επιτευχθεί μια ftp σύνδεση απαιτείται η διασύνδεση πελάτη και
> εξυπηρετητή μέσω δύο διαδικτυακών θυρών του εξυπηρετητή, της 21 για
> την ανταλλαγή εντολών και της  20 ή κάποιας > 1023 για την ανταλλαγή
> δεδομένων. Υπάρχουν δύο μέθοδοι σύνδεσης η ACTIVE και η PASSIVE.

> ACTIVE είναι η default που χρησιμοποιεί η εφαρμογή κονσόλας ftp,
> εμπλέκει τις θύρες 20 και 21 του server και απαιτεί να μην κόβονται
> από κάποιο firewall οι εισερχόμενες συνδέσεις σε θύρες > 1023 του

ACTIVE mode: "απαιτεί να μην κόβονται
> από κάποιο firewall οι εισερχόμενες συνδέσεις σε θύρες > 1023"

> H PASSIVE mode αναπτύχθηκε για να αντιμετωπίσει περιπτώσεις
> όπου ο client είναι πίσω από κάποιο firewall που δεν του επιτρέπει να
> δέχεται εισερχόμενες συνδέσεις σε θύρες > 1023. Αντίθετα απαιτεί το
> firewall του server να επιτρέπει εισερχόμενες συνδέσεις προς τον
> server σε θύρες > 1023.

PASSIVE mode: "απαιτεί το
> firewall του server να επιτρέπει εισερχόμενες συνδέσεις προς τον
> server σε θύρες > 1023"

Αν καταλαβαίνω σωστά και οι δυο μέθοδοι θέλουν/απαιτούν *ανοιχτά* ports
> 1023. Σωστά; Δεν υπάρχει δηλαδή διαφορά μεταξύ active-passive σχετικά
με τις θύρες > 1023;

>  Για περισσότερες λεπτομέρειες για το πως
> γίνεται η επικοινωνία ftp μεταξύ client και server και τι διαφορές
> έχει το passive από το active mode, δες εδώ:
> http://www.slacksite.com/other/ftp.html .
(Συγγνώμη, δεν διάβασα με προσοχή τον σύνδεσμο που έδωσες).
[...]

Ο διαχειριστής ή μάλλον δεν ξέρει πολλά ή δεν θέλει να μου πει πολλά.
Δεν βλέπω το λόγο όμως να μην θέλει να μου πει.

Μου απάντησε ότι δεν γνωρίζει που είναι το πρόβλημα. Χρησιμοποιούνε
TotalCommander και δεν έχουν πρόβλημα (!!). Γιατί δεν λειτουργεί,
γράφει, με linux-clients δεν μπορεί να μου το πεί ( :-) ). Δεν έκανα
κάποιες ειδικές ρυθμίσεις, μου γράφει.

Φιλικά, Νίκος