<κατι σαν οδηγος> file sharing!

kostas tsambion at freemail.gr
Sun Nov 23 23:05:53 GMT 2008

Καλησπέρα ξανά και......!

λοιπόν από χθες έφαγα πάνω από 10 ώρες μπροστά απο τα 2 pc και τελικά
πιστεύω οτι κατάφερα να κάνω την ζεύξη των υπολογιστών με αρκετούς
τρόπους και προγράμματα.  θα γράψω τον πιο εύκολο:

πρώτον κατάφερα να ανταλλάζω αρχεία απο και προς με το desktop και  lap
top  ( το desktop έχει windows και το lap top  έχει και windows και
ubuntu)  με την εξής διαδικασία:

1)
εγκατέστησα στο ubuntu το samba το οποίο το βρήκα απο την προσθαφαίρεση.
<ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ>
θα πρέπει να κάνετε τους φακέλους που θέλετε ανιχνευσιμους στο δυκτιο
(δεξί κλικ πάνω στον φάκελο sharing options>share this folder ) η αν
πρόκειται για ολόκληρο partition θα το κάνετε μέσα από το sasmba (μενού>
διαχειρηση συστήματος>samba>προσθήκη κοινού πόρου> και επιλέγετε το
partition που θέλετε.    τώρα θα πρέπει να κάνετε κάποιες ρυθμίσεις στο
samba  στο ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ> ΒΑΣΙΚΟ: βαζουμε το ονομα της ομαδας εργασιας π.χ
home .
στο ΑΣΦΑΛΕΙΑ> ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: (εγώ έχω βάλει share)  γιατί με τι
άλλες επιλογές δεν τα κατάφερα.
ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΜΕΝΑ  ΣΥΝΘΗΜΑΤΙΚΑ: ναι
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ: χωρίς λογαριαστεί
και πατάμε οκ   ! τέλος από αυτόν τον υπολογιστή!

2)
ΤΩΡΑ ΣΤΟ WINDOWS  πάμε στις θέσεις δυκτιου ( λογικά εαν δεν έχουμε κάνει
καμία εργασία σε αυτήν την τοποθεσία θα είναι κενή)    αριστερά βλέπουμε
κάποιες επιλογές πηγαίνουμε στο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΔΥΚΤΙΟΥ Η ΔΥΚΤΙΟΥ
ΜΙΚΡΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ>επόμενο>επόμενο>επόμενο ( ουφ ζαλίστηκα με τα επόμενα)
στην ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ: βαζουμε κατι για να χαρακτηρησουμε τον
υπολογιστη μας ( εγω εχω το ονομα του λειτουργικου συστήματος. δηλαδή
windows  < μιας και το ρυθμίζουμε ας το ονομάσουμε κιόλας>)
στο ΟΝΟΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ:  βάζουμε οποιοδήποτε όνομα το οποίο θα φαινετε
μέσα στο δυκτιο ( εγώ έχω βάλει kostas-desktop)   και ξανα ΕΠΟΜΕΝΟ
στην ομάδα εργασίας πρέπει να βάλετε το ίδιο όνομα που βάλατε στο
ubuntu   (όπως είδαμε παραπάνω π.χ home)    και ξανά ΕΠΟΜΕΝΟ στο τι
θέλετε να κάνετε Μάργκαρετε το <Ενεργοποίηση κοινής χρήσης αρχείων και
εκτυπωτών>   και ξανά ΕΠΟΜΕΝΟ.   Τώρα θα δείτε μια περιληπτική
ανασκόπηση με όσα κάνατε και ξανά ΕΠΟΜΕΝΟ. (Ουφ! τέλος με τα
ΕΠΟΜΕΝΑ)
θα σας ζήτηση να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις σε μια δισκέτα ( καλό θα
ήταν αν θα χρησιμοποιήσετε και άλλον υπολογιστή με windows  στο δυκτιο
να γίνει αποθήκευση και μετά μόνο τρέχετε στον άλλο υπολογιστή αυτό που
αποθηκεύσατε στην δισκέτα η στο usb.    Αν δεν υπάρχει άλλος υπολογιστής
με windows επιλέξτε <τερματισμός οδηγού> και ξανά ένα τελευταίο ΕΠΟΜΕΝΟ
( βαρέθηκα με αυτά τα ΕΠΟΜΕΝΑ.)    Κάνουμε μια επανεκκίνηση αφού μας
ζητηθεί και        THE AND

σημείωση:(< για να κάνετε οποιοδήποτε φάκελο κοινόχρηστο κάνετε δεξί
κλικ πάνω του και επιλέγετε κοινή χρήση και ασφάλεια και Μάργκαρετε  το
δεύτερο και τρίτο κουτάκι τα οποία ανήκουν στην δυκτιακη κοινή χρήση και
ασφάλεια>)

Τώρα σε ποιες τοποθεσίες θα βρούμε τον ένα υπολογιστή μέσα απ'τον άλλο:

Στο ubuntu                 από το μενού          τοποθεσίες>δυκτιο

Στο  windows             από τις θέσεις δυκτιου  (αριστερά στα
εικονίδια)     επιλέγουμε    προβολή υπολογιστών ομάδας εργασίας.

Για να δυκτιοσετε 2 pc με ubuntu    ακολουθήστε και στα δυο την ίδια
διαδικασία όπως βλέπουμε παραπάνω στο (1)

Και καλο file sharing!!!!

Α!  και συχωρεστε με για τα ορθογραφικά μου!!!

--
kostas <tsambion at freemail.gr>