Αυτό είναι usplash!

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Thu Nov 20 16:14:34 GMT 2008

On Thu, 2008-11-20 at 15:56 +0000, Apollon Koutlidis wrote:

> [...]
> OHCI: BIOS handoff failed (BIOS bug?)
>
> Χωρίς usplash τα βλέπω και ξέρω ότι η motherboard της Dell είναι για
> κλωτσιές (αν και το ήξερα ήδη κατά την εγκατάσταση αφού υποχρεώθηκα να
> κάνω πλείστες όσες ταρζανιές για να πείσω τον kernel να ξεκινήσει). Με
> usplash (smooth or rough or whatever) θα ζούσα με την ψευδαίσθηση ότι
> όλα είναι καλά. Ειλικρινά, δε βλέπω πως αυτό είναι καλύτερο... το μόνο
> "πλεονέκτημα" που μπορώ να αναγνωρίσω είναι ότι αν το δει ο γερο-Νικόλας
> δε θα τρομοκρατηθεί όπως μπορεί να συνέβαινε αν έβλεπε τα παραπάνω
> μηνύματα. Call me a purist if you will...

D'accord mon ami.

Όμως... όσα γράφεις όμως (στο τελευταίο σου μήνυμα) εστιάζουν στην
χρησιμότητα ή μη ενός usplash γενικότερα και δεν αφορούν στο
συγκεκριμένο usplash. Η κριτική σου, στο πρώτο σου μήνυμα, αφήνει να
εννοηθεί ότι το συγκεκριμένο usplash δεν είναι χρήσιμο.

Απάντησα ότι το usplash *δουλέυει* αφού μετρά σωστά το χρόνο που
χρειάζεται το λειτουργικό σύστημα να έρθει σε κατάσταση "έτοιμο προς
χρήση". Μέχρι τώρα είναι αρκετά αξιόπιστο στον φορητό μου. Εκτός βέβαια
από το shutdown που δεν υλοποιεί σωστά την "αντίστροφη μέτρηση".

Επιπλέον, όταν προκληθεί κάποιο σοβαρό λάθος που θα αποτρέψει την
εκκίνηση του υπολογιστή τότε γυρνάει στο τερματικό (ή κάνω λάθος;).

> Όχι, έχω default kernel parameter "nosplash" έτσι κι αλλιώς. Θα έπρεπε;

Είμαι της γνώμης ότι όταν θέλεις κάνεις κριτική στο συγκεκριμένο usplash
(ή οτιδήποτε άλλο) θα πρέπει να το δοκιμάσεις πρώτα :-)

> Φιλικά,
> Απόλλων

Σημείωνω ότι επίσης έχω *πάντα* "nosplash" ;-) Έριξα μια ματιά σε αυτό
το usplash από περιέργεια.

Σ' ευχαριστώ για το χρόνο σου Απόλλωνα. Βγαίνουν χρήσιμες πληροφορίες
στον "αέρα" με τέτοιες συζητήσεις.

Φιλικά,
Νίκος