ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ PDF ΑΡΧΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ADOBE

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Tue Nov 18 12:52:17 GMT 2008

On Tue, 2008-11-18 at 14:41 +0200, ΚΙΝΗΣΗ wrote:
> Μπορεί να μου πει κάποιος/α πως ανοίγεις μόνιμα τα αρχεία pdf με
> adobe;;
>
> Ευχαρισώ

Γεια σου Ηλία.

Δεν ξέρω ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς υπό το linux αλλά γενικά κάνοντας
δεξί κλικ σε έναν οποιουδήποτε τύπου αρχείο θα δεις την κατέλα "Open
with..." (Άνοιγμα με...). Εκεί μπορείς να προκαθορίσεις το πρόγραμμα (ή
να προσθέσεις σε μια λίστα επιλογής τα προγράμματα) με τα οποία θα
ανοίγει (θα μπορείς να ανοίξεις με το "Open with.../Άνοιγμα με...") ο
τύπος αρχείου που έχεις επιλέξει. Αν δεν βρίσκεις το πρόγραμμα που
επιθυμείς στη λίστα τότε ή συμπληρώνεις το όνομα με το οποίο εκτελείται
το πρόγραμμα στο πεδίο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της καρτέλας ή το
αναζητάς (συνήθως μέσα στον κατάλογο /usr/bin).

Εδώ να σημειώσω άλλο ένα μειον του Gnome. Όταν επιλέγεις την καρτέλα
Open with... απλά είναι όλα αταξινόμητα. Θα ήταν χρήσιμη μια θεματική
ταξινόμηση και εδώ.

Για pdf χρησιμοποιώ το γρήγορο και ελαφρύ xpdf αλλά και το evince που
διαβάζει σχεδόν τα πάντα.

Φιλικά, Νίκος