ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΣΚΟΠΗΣΗ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΣΤΗΝ TASKBAR

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Tue Nov 18 10:13:39 GMT 2008

Quoting "SOKRATES ARGYRIOU" <sargirio at gmail.com>:

> Εγκαθιστώντας το 8.10 παρατήρησα οτι υπάρχει η προεσκόπηση των παραθύρων
> οταν ειναι στην taskbar  ( επειδή δουλέυω awm ) η προεσκόπηση των παραθύρων
> γίνεται οταν τα παράθυρα ειναι ανοιχτά και οχι οταν ειναι κατεβασμένα. Δεν
> ξέρω αν το ιδιο συμβαίνει και στην taskbar η την ιδιότητα αυτή την εχει ο
> awm. Αν το εχει και η taskbar τότε ειναι καποιο bug που πρέπει να διορθωθεί.
> Και το λέω επειδή η προεσκόπηση πρέπει να γίνεται οταν τα παράθυρα ειναι
> κατεβασμένα και οχι μόνο οταν τα εχουμε ολα ανοιχτά. Αν αυτό συμβαίνει μόνο
> [...]

(Συγγνώμη για το προηγούμενο mail, το έστειλα κατά λάθος με
ISO-8859-1. Σε γενικές γραμμές έλεγε τα εξής:)

Μήπως εννοείς AWN (Avant Window Navigator), γιατί ο AWM δε νομίζω να
υπάρχει στο Ubuntu, πόσο μάλλον να έχει window previews...;

Αν με taskbar εννοείς το taskbar του Metacity (window manager του
GNOME) δεν έχει "προεπισκοπήσεις παραθύρων" (αν εννοούμε το ίδιο
πράγμα). Σε κάθε περίπτωση, εάν πιστεύεις πως αυτό είναι bug ή feature
που λείπει (στο Compiz/GNOME π.χ. δεν υπάρχουν previews σε minimized
παράθυρα), τότε το κατάλληλο μέρος να δηλωθεί είναι το Bug Tracker του
AWN στο:

https://bugs.launchpad.net/awm

Επειδή μάλλον πρόκειται πιο πολύ για feature request παρά για bug, το
καλύτερο είναι να δηλωθεί ως "Wishlist".

Μήτσος