Ubuntu-gr Digest, Vol 40, Issue 50

Argiris Hatziemmanouil hatziemmanouil at gmail.com
Sun Nov 16 16:34:57 GMT 2008

---------- Προωθούμενο μήνυμα ----------
From: "Simos Xenitellis" <simos.lists at googlemail.com>
To: paraponiaris at yahoo.com
Date: Fri, 14 Nov 2008 13:59:16 +0000
Subject: Re: συγχρονισμος evolution με κινητα τηλεφωνα
2008/11/14 Ilias Paraponiaris <paraponiaris at yahoo.com>:

> παλαιότερα το είχα προσπαθήσει
> κάτι γίνεται με wammu / gammu (googlαρέ τα) αλλά όχι τόσο εύκολα /
> αποτελεσματικά / πλήρως όπως σε windows με το nokia suite
> ξαναδοκίμσε όμως και πες μας γιατί η εξέλιξη-βελτίωση στο linux είναι
> συχνά απρόσμενα γρήγορη

Για συγχρονισμό με PDA είναι κάτι που είναι πιθανό να μην έχει
δοκιμάσει κάποιος στη λίστα αυτή.
Από αναζήτηση, φαίνεται ότι γίνεται συγχρονισμός με συσκευές Palm,
http://www.novell.com/products/desktop/features/evolution.html
https://answers.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/evolution/+question/13279

Σίμος

Γειά σας φίλοι!
Κατάφερα τελικά και εγώ μετά από πολύ κόπο να συγχρονίσω το Palm Lifedrive
με το Ubuntu και να έχω τα δεδομένα μου στο Evolution. Το πρόβλημα είναι ότι
τα ελληνικά γράμματα τα βγάζει ακαταλαβίστικα. Ξέρει κάποιος τι μπορώ να
κάνω?

Ευχαριστώ πολύ
Αργύρης Χατζηεμμανουήλ...