Προταση για (μια για πάντα) αποκατάσταση των σχέσεων με την λίστα του Hellug

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Nov 14 10:36:34 GMT 2008

Ilias Paraponiaris wrote:

> Ακόμα και όταν διαφωνούν κάποιοι μαζί του, θα
> έπρεπε να του υποδεικνύουν αιτιολογημένα τον σωστό κατά την άποψη τους
> δρόμο και όχι να γράφουν σε λίστες μηνύματα άλλοτε υβριστικά, άλλοτε
> προσβλητικά, άλλοτε απαξιωτικά-ειρωνικά, άλλοτε στοχοποιόντας στο όνομα
> του Σίμου όλο το ubuntu-gr, διότι αυτό το ύφος είναι που διώχνει νέους
> χρήστες από την κοινότητα και μας στεναχωρεί όλους. Και επισημαίνω ότι
> δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου (το λέω γιατί δεν είμαι ο πλέον
> ενημερωμένος και άρα μπορεί να κάνω λάθος) καμιά αποδοκιμασία προς
> [...]

Θα πω πραγματα που πανω κατω τα γνωριζεις, γιατι τα συζητησαμε και
προσωπικα στην DTE.

Προσωπικα, ουδεποτε ταυτισα την ελληνικη κοινοτητα ubuntu με τον
Ξενιτελλη η οποιονδηποτε αλλον, οπως δεν ταυτιζω τον Hellug με εμενα η
με τον Ρουσσο η με τον Κρανιδιωτη η με οποιονδηποτε αλλον. Τετοια
ταυτιση βλεπω οτι υπαρχει απο τη μερια τη  ubuntu κοινοτητας, και
καταλαβαινω παρα πολυ καλα τους θετικους λογους για τους οποιους
υπαρχει, αλλα θα πρεπει να ξερετε οτ  η οποιαδηποτε ταυτιση κουβαλαει
περισσοτερους κινδυνους μαζι της παρα θετικα στοιχεια.

Επι του προκειμενου ζητηματος, το ιστορικο εχει ως εξης : Στις
προεργασιες της οργανωσης της Infosystem, προεκυψε ενα ζητημα  με τον
Τεμερτζιδη, σχετικα με τη χορηγια ενος υπολογιστη και τα ανταλλαγματα
αυτης. Τα ανταλλαγματα θεωρηθηκαν υπερβολικα, λαμβανοντας υποψην την
αναγκη αναλογικης προβολης των υπολοιπων χορηγων, και προταθηκαν
εναλλακτικες επιλογες. Η απαντηση ηταν η αποσυρση της χορηγιας.

Δυσαρεστο αλλα αποδεκτο.

Εξαπολυθηκε *ταυτοχρονα* μια αναιτια και αστηρικτη κατηγορια εναντιον
του Hellug οτι προωθει διασπαστικες δρασεις και δεν διευκολυνει τις
δρασεις της ομαδας της Θεσσαλονικης, και προταθηκε ως απαντηση - η οπως
εκρινα τοτε, με αφορμη αυτο το γεγονος - η  αποσχιση και τυπικη οργανωση
της ομαδας της Θεσσαλονικης.

Δυσαρεστο και ΜΗ αποδεκτο. Η απαντηση μου ως μελος και των δυο
κοινοτητων, και με βαση την προτερη εμπειρια μου σχετικα με τους
συνηθεις στοχους τετοιων κινησεων, στοχευε στην διασφαλιση της ενοτητας
και των δυο ομαδων.

Εκει ακριβως ο Ξενιτελλης επελεξε να αγνοησει το δασος και να δει ενα
δεντρο που δεν υπηρχε καν, επιτιθεμενος στον συλλογο, με τον ιδιο
ακριβως τροπο και σε παρομοιες συνθηκες οπως και στο παρελθον - το
γεγονος οτι οι περισσοτεροι δεν γνωριζετε και δεν σας ενδιαφερουν
γεγονοτα του παρελθοντος, δεν σημαινει οτι δεν συνεβησαν. Το προσωπικο
μου προβλημα ειναι οτι ο Ξενιτελλης επιλεγει να ασχολειται θετικα με την
κοινοτητα ubuntu σε καθε περιπτωση, και αρνητικα και μονο αρνητικα με
τον hellug οποτε βρισκει καποια καταλληλη αφορμη. Ακομα και σημερα θεωρω
οτι τετοιες ενεργειες γινονται, για να το θεσω ευγενικα, τουλαχιστον
χωρις καλη πιστη.

Οσον αφορα συμπεριφορες :

Εχω μαθει να εχω αποψη και να εκφραζω την αποψη που εχω, με οποιοδηποτε
προσωπικο κοστος. Και εαν η αποψη περιλαμβανει κι ενα μπινελικι, θα το
εκφρασω, και θα δεχτω το κοστος της εκφρασης του. Εαν αυτολογοκρινομουν,
θα ηταν σαν να υποτιμαω εξ΄ορισμου και εκ του μηδενος τη νοημοσυνη και
την ωριμοτητα του συνομιλητη μου, υποβιβαζοντας τον σε επιπεδο νηπιου
που δεν κανει να ακουει κακες λεξουλες. Δεν προκειται να το κανω.

Εαν η προσωπικη μου συμπεριφορα και μονο ειναι ικανη να διωξει χρηστες
απο μια κοινοτητα (που πραγματικα δεν το πιστευω), τοτε πολυ καλα κανει
και τους διωχνει - γιατι αυτο σημαινει οτι ταυτιζουν την κοινοτητα μαζι
μου, αρα εχουν καταλαβει λαθος το τι σημαινει κοινοτητα. Kοινοτητα δεν
σημαινει εκκλησια. Επισης, δεν υπαρχει ουτε διωξιμετρο ουτε
απομονωμετρο, και η εμπειρια μου εχει δειξει οτι αυτο που *πραγματικα*
διωχνει κοσμο κατα συρροην απο κοινοτητες, δεν ειναι οι οποιεσδηποτε
προσωπικες συμπεριφορες μεσα σ'αυτες, αλλα η γενικοτερη κατευθυνση και
σταση τους απεναντι σ'αυτο που κανουν.

Τωρα που απο τη μερια μου ξεκαθαρισα και στασεις και προθεσεις, μπορουμε
να αφησουμε αυτο το ζητημα και να κανουμε δουλεια ολοι μαζι;