[Fwd: [Opensource] Live διανομής reconstruction... Υπάρχει λύση ?]

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Wed Nov 12 20:38:54 GMT 2008

-------- Αρχικό Μήνυμα --------
Θέμα: 	[Opensource] Live διανομής reconstruction... Υπάρχει λύση ?
Ημερομηνία: 	Wed, 12 Nov 2008 21:14:50 +0200 (EET)
Από: 	Vasilis Stefanidis <bstefan at uom.gr>
Προς: 	opensource at uom.gr <opensource at uom.gr>
Αναφορές: 	<490ED2A9.6020309 at uom.gr>
<Pine.LNX.4.58.0811031304420.23828 at eos.uom.gr> <490EEE9E.9070101 at uom.gr>
<Pine.LNX.4.58.0811031505030.14410 at eos.uom.gr> <490EF793.1050407 at uom.gr>

Αγαπητοί φίλοι του opensource γειά χαρά.

Μετά από επικοινωνία και με τον Sergey, αλλά
και με άλλους ανθρώπους που ασχολούνται με τα
ίδια θέματα, δεν έχω καταφέρει να βρω (σαφείς) οδηγίες
για την κατασκευή live διανομής.

Υπάρχει κάποιο εργαλείο και σαφείς οδηγίες
για να δημιουργήσουμε μια live διανομή με πακέτα της
αρεσκείας μας και με παραμεροποιημένο περιβάλλον ?

Σημειώσεις :

1) Τον reconstructor τον δοκίμασα και μου απέτυχε παταγωδώς

2) Το uck το δοκίμασα, πέτυχα να φτιάξω μια live διανομή,
αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω οδηγίες για την παραμετροποίησή
της. Το πρόβλημα δηλαδή είναι το πώς προσθέτω πακέτα, και
πώς παραμετροποιώ την εμφάνιση ώστε να βγει αλλαγμένο
το περιβάλλον της live διανομής
Να το πώ διαφορετικά. Ενώ έχω ένα ubuntu στο οποίο έχω προσθέσει πακέτα
στο menu, το uck ενώ υπόσχεται ότι σου φτιάχνει διανομή
με όλα τα πακέτα που έχεις εγκατεστημένα, εντούτοις δεν το
έκανε.

Υπάρχει κανένας που να έχει σαφείς οδηγίες και παράδειγμα ?

Δεκτές πληροφορίες είτε για ubuntu είτε για fedora
(και με εικονίτσες ακόμα καλύτερα ...:-))

ευχαριστώ

Βασίλης