kOmtact

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Wed Nov 12 14:34:37 GMT 2008

On Wed, 2008-11-12 at 15:28 +0100, Nikos Alexandris wrote:

> Ηλία,
>
> μπορείς να αναζητήσεις το πακέτο ως εξής: από τον διαχειριστή πακέτων
> Synaptic διαλέγεις το πακέτο που θέλεις και χρησιμοποιείς κάπου (δεν
> θυμάμαι που και το Synaptic αρνείται πεισματικά να δεχτεί τον κωδικό
> μου!!) το --force.
>
> Φιλικά, Νίκος

Βιάστηκα να πατήσω την Αποστολή :-)

Φυσικά το πακέτο πρέπει να υπάρχει στα αποθετήρια. Τις διάφορες εκδόσεις
που είναι διαθέσιμες θα τις βρεις (μέσα στο Synaptic) με δεξί κλικ στο
πακέτο, στην καρτέλα (Versions, στα ελληνικά... ;;).

Εναλλακτικά Στο τερματικό (αν και ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει αλλά το
διάβασα σε ένα φόρουμ):
sudo apt-cache show korganizer

# για να "προλάβεις" να διαβάσεις τις πολλές πληροφορίες που θα τυπωθούν
μπορείς να χρησιμοποιήσεις για παράδειγμα:

sudo apt-cache show korganizer | more

Σημειώνεις το πακέτο που θέλεις και έπειτα μπορείς να εγκαταστήσεις το
ακριβές πακέτο που θέλεις δηλώνοντας και όνομα και έκδοση (σαν μια
λέξη), π.χ.

sudo apt-get install "nameandversion"