Η καλύτερη έκδοση Ubuntu :-)

vyruss at hellug.gr vyruss at hellug.gr
Sat Nov 8 08:09:24 GMT 2008

Nikos Alexandris wrote:
> Έστησα την 64άρα 8.10σε ένα νέο μηχάνημα και έχω μείνει εντυπωσιασμένος.
>
> Δοκίμασα και το live-cd στο δικό μου μηχανάκι και δουλεύουν (σχεδόν) όλα
> 100%. Για πρώτη φορά δουλεύει η κάρτα γραφικών ATIx1250, τα (άλλοτα
> χρήσιμα και άλλοτε ανούσια) εφέ, το ασύρματο δίκτυο (και το vpnc)... και
> άλλα πολλά :-) Μόνο στον ήχο κολλήσαμε λίγο (το live-cd) που φαντάζομαι
> ότι στην κανονική εγκατάσταση δεν θα αποτελεί πρόβλημα.

Εγώ από την άλλη δεν έχω εντυπωσιαστεί καθόλου από το γεγονός ότι δεν
παίζει ο fglrx driver της ATI. Είναι φρικτή καφρίλα γιατί ο open source
driver (που είναι ο μόνος που δουλεύει για τις ATI) έχει τα χάλια του.

Δεν έχει βγάλει fglrx για xorg 7.4 η ATI; ΜΗ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΟΤΕ έκδοση με
xorg 7.4 ακόμα.

Το θεωρώ τόσο μεγάλο πρόβλημα που τώρα στην dte συστήνω 8.04.1 στους
επισκέπτες του περιπτέρου. (και για το λόγο ότι είναι LTS).

Μήτσος