Προταση για (μια για πάντα) αποκατάσταση των σχέσεων με την λίστα του Hellug

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Nov 7 12:48:29 GMT 2008

On Fri, 2008-11-07 at 12:50 +0200, Panagiotis Kranidiotis wrote:

> Δυστυχώς θα διαφωνήσω μαζί σου στο εξής. Κανείς δεν διαφωνεί ότι ο
> Ξενιτέλης βοηθάει κόσμο απαντώντας σε όλα αυτά τα email. Του το
> αναγνωρίζω αυτό όπως νομίζω όλοι μας. Από εκεί και πέρα όμως αυτόν τον
> χρόνο που διαθέτει, που μπορεί να του περισσεύει, δεν μπορεί να τον
> εκμεταλεύεται για να έχει τις συμπεριφορές που έχει. Γιατί όπως είπα,
> στην κοινότητα και στους ανθρώπους που παρακολουθούν το forum του (ή
> αυτό που συμμετέχει και στηρίζει) μπορεί να έχει ένα καλό πρόσωπο και να
> τον θαυμάζουν όμως εκτός αυτής είναι ερριστικός, διασπαστικός και
> [...]

Παναγιώτη, με όλο τον σεβασμό, αλλά (με επιφύλαξη) αποδοκιμάζω το
παραπάνω μήνυμα σου διότι χαρακτηρίζεις τον Ξενιτέλλη χωρίς να
ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ. Με απλά λόγια δεν αποδοκιμάζω το δικαίωμα σου να
έχεις οποιαδήποτε άποψη για τον οποιοδήποτε, αλλά αποδοκιμάζω να το
κάνεις ατεκμηρίωτα γιατί δεν πείθει. Ξέρω ότι το να εξηγήσεις το γιατί
θέλει κόπο και χρόνο, αλλά αν δεν μπορείς να διαθέσεις αυτόν τον χρόνο
άποψη μου είναι ότι είναι προτιμότερο να αποφεύγεις και τους
χαρακτηρισμούς διότι έχουν αντίθετο από το επιδιωκόμενο από εσένα
αποτέλεσμα, ιδίως όταν το αναγνωστικό κοινό είναι ευρύ, συχνά με νέα
μέλη ανάμεσα τους. Λέω "με επιφύλαξη" γιατί δεν είμαι γνώστης του τι
έχει προηγηθεί μεταξύ σας στο παρελθόν και γνωρίζω-εκτιμώ τον Ξενιτέλλη
σχεδόν μόνο από την δραστηριοποίησή του στο ubuntu-gr τα τελευταία 2
χρόνια, κατά τα οποία παρακολουθώ και την lgu λίστα και έχω επισκεφτεί
3-4 το εργαστήρι σας. Ας δεχτούμε ότι έχουμε διαφορετική άποψη για τον
Ξενιτέλλη, όπως και ότι μπορεί να κάνω/εις λάθος. Σε παρακαλώ όμως να
λάβεις υπόψιν ότι δεν μπορώ να υιοθετήσω την άποψη σου και τους
χαρακτηρισμούς σου χωρίς να έχω πειστεί για το γιατί απλώς και μόνο
επειδή το λες εσύ που είσαι περισσότερα χρόνια και με μεγαλύτερη
προσφορά στον χώρο από εμένα. Για να ολοκληρώσω, αν συζητούμε με λογικά
επιχειρήματα, πάντα θα βρίσκουμε καλές λύσεις. Ελπίζω σε κάποια
δραστηριότητα του Hellug να γνωριστούμε και να τα πούμε και από κοντά
(στην DTE πότε θα είσαι?) :)
Ηλίας