Διαθέσιμο το 1ο Τεύχος του Περιοδικού Ubuntistas

Alexandros Bitoulas albitoulas at yahoo.gr
Fri Nov 7 09:03:49 GMT 2008

Καλημέρα σε όλους!

Τώρα κατάφερα να δω το περιοδικό αφού το πρώτο λινκ ήταν λάθος.

Έχω να σας πω ένα μεγάλο Μπράβο παιδιά, για την θεματολογία που
επιλέξατε αλλά και για το στήσιμο του.

Βρήκα πολύ ενδιαφέρον καταρχήν την παρουσίαση της έκδοσης 8.10, καθότι
με βοήθησε να πάρω μια πρώτη πολύ συνοπτική εικόνα και σχόλια από
κάποιον που την έχει ήδη χρησιμοποιήσει.

Και τέλος, τα Howtos και τα Reviews είναι δοσμένα με πολλές λεπτομέρειες
και σαφήνεια, γεγονός που τα κάνει πολύ αποτελεσματικά και χρηστικά για
έναν αρχάριο χρήστη σαν και εμένα.

Μπράβο σας ξανά και σας ευχαριστώ για αυτήν την βοήθεια που μας παρέχετε
μέσα από το περιοδικό.

Καλή συνέχεια στο περιοδικό!

Αλέξης

Στις 06-11-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 20:59 +0200, ο/η Tsabolov Sergey
έγραψε: