Ανασκόπηση του Ubuntu 8.10 (Intrepid Ibex) release party Πάτρας

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Thu Nov 6 14:34:11 GMT 2008

On Mon, 2008-11-03 at 11:15 +0200, Konstantinos Togias wrote:

> Καλύτερα να ρωτήσεις τον ίδιο το Βασίλη (δεν ξέρω τα ακριβή
> χαρακτηριστικά, αλλά αυτός σίγουρα τα γνωρίζει). Μπορείς να αφήσεις
> ένα σχόλιο στο blog του: http://blog.tzikis.com/?p=112

Γεια χαρά!

Βασίλη,

δεν γνωρίζω αν παρακολουθείς την λίστα ubuntu-gr. Προσπαθώ να
επικοινωνήσω μαζί σου αλλά δεν έχω την η-διεύθυνσή σου. Έκανα μια
απόπειρα να αφήσω κάποιο σχόλιο (βλέπε στο Υ.Γ. του μηνύματός μου) στο
προσωπικό σου blog αλλά μου ζητά να κάνω log-in. Δεν θέλω όμως να
δημιουργήσω άλλο ένα account απλά για να έρθω σε επικοινωνία μαζί σου.

Σε όλους τους υπόλοιπους: αν κάποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να με
φέρει σε επαφή με το Βασίλη θα του ήμουν ευγνώμων.

Ευχαριστώ για την κατανόηση,
Νίκος

Υ.Γ. Το σχόλιο που ήθελα να σου αφήσω είναι ουσιαστικά ερωτήσεις σχετικά
με την εγκατάσταση του Ubuntu σε MacBook. Ιδού:
----
Αν δεν είναι κόπος, μπορούν να δημοσιευτούν τεχνικές λεπτομέρειες
σχετικά με την απόπειρα Ubuntu σε MacBook; Συγγνώμη προκαταβολικά για
τις πολλές ερωτήσεις :-)

Ποιας "φουρνιάς" είναι το εν λόγω MacBook (2.1, 3.1, 4.1 ή 5.1); MacBook
Pro (με φωτειζόμενο πληκτρολόγιο) μήπως;

Δουλέψατε μόνο με το live-cd; Αν έγινε εγκατάσταση τότε πως, με BootCamp
ή με το rEFIt;

Ο ήχος δουλεύει και από τα ηχεία;

Η κάμερα με ποιον οδηγό δούλεψε;

Η "φωτεινότητα" οθόνης δουλεύει κανονικά;

Βluetooth; Το trackpad; Είναι και άλλα πολλά...

Χαιρετίσματα, Νίκος
----