Re: Προταση για (μια για πάντα) αποκατάσταση των σχέσεων με την λίστα του Hellug

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Wed Nov 5 17:19:10 GMT 2008

Τελικά τα τελευταία μηνύματα δεν έδρασαν αποτρεπτικά έτσι ώστε για να
μην συνεχίσουμε αυτήν την άσκοπη συζήτηση :(

2008/11/5 Stavros Temertzidis <bullgr at gmail.com>:
> Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι από τις λίστες του Hellug δεν γουστάρουν τη
> διανομή Ubuntu. Η εμπάθειά τους είναι έκδηλη...
> Και όταν τους δοθεί η ευκαιρία εκφράζονται άσχημα και προκλητικά.

Και εμείς εδώ τι φταίμε; Πες ότι συχαίνονται το Ubuntu. Τι μπορούμε να
κάνουμε; Όχι πολλά εκτός από το να τους αγνοήσουμε και να διώξουμε τι
αξίζουμε με έργα. Όπως για παράδειγμα το περιοδικό που βγάλατε παιδιά.
Συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα bullgr για την επιμέλεια, πολύ ωραίο
:)

> Επειδή όμως οι συγκεκριμένοι είναι από τους παλιούς του Hellug, έχουν το
> άσυλο να εκφράζονται όπως θέλουν χωρίς να τους πει κανείς τίποτα. Γιατί δεν
> τους προειδοποιεί κάποιος admin; Και στην τρίτη προειδοποίηση να φάει ban
> για ένα χρονικό διάστημα;

Από ότι κατάλαβα, το θέμα ξεκίνησε από κάποιον admin, οπότε κάποιος
άλλος ίσως να πρέπει να κάνει κάτι (όχι ότι με πολυενδιαφέρει τι θα
κάνουν τελικά)..

> Έτσι δεν πρέπει να γίνεται κανονικά στις λίστες και στα forums;
> Άρα από τη στιγμή που δεν γίνεται κάτι τέτοιο, λογικό είναι να παίρνουν το
> θάρρος και να εκφράζονται όπως θέλουν...
>
> Οπότε για να υπάρξει συναινετικό κλίμα, θα πρέπει αυτά τα άτομα να
> περιοριστούν ή να συνετιστούν. Αλλιώς η κόντρα θα συνεχίζεται στον αιώνα του
> άπαντα.

Αν έχετε πρόβλημα με τον τρόπο λειτουργίας της λίστας του hellug, τα
παράπονά σας εκεί παιδιά. Η λίστα του ubuntu-gr δεν έχει σχέση με αυτή
του hellug, έτσι δεν είναι; Και ευελπιστώ να σταματήσει εδώ το ζήτημα
γιατί έχω αρχίσει πραγματικά να βαριέμαι πολύ με το θέμα.

Και προς τον Σίμο και τους υπόλοιπους: ας σεβαστούμε τις επιθυμίες και
την ισχία των άλλων λιστών. Χρειαζόμαστε μάρκετινγ στους χρήστες που
δεν γνωρίζουν για το foss και όχι στους χρήστες των λιστών αυτών που
το γνωρίζουν ήδη..

Οπότε please, go on with your lifes που λένε και οι άγγλοι, δεν μου
έβγενε καλά στα ελληνικά :/ Το τελευέο μήνυμα από εμένα για το
συγκεκριμένο θέμα.

--
Θάνος Λευτέρης
http://thanos.lefteris.info