Re: Προταση για (μια για πάντα) αποκατάσταση των σχέσεων με την λίστα του Hellug

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Nov 4 22:11:17 GMT 2008

2008/11/4 Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> Μην γινόμαστε ακραίοι. Εγώ πχ. είμαι από το 2000 γραμμένος στην lgu
> και παρακολουθώ αρκετές λίστες του hellug. Τα τελευταία χρόνια
> ασχολούμαι και με το ubuntu και την κοινότητα ubuntu-gr. Ποιας από
> όλες τις κοινότητες θεωρούμαι μέλος και ποιας όχι. Ας μην είμαστε
> διασπαστικοί. Όλοι μαζί ενωμένοι θα πάμε μπροστά. Το να κοπεί η
> επικοινωνία μεταξύ hellug και ubuntu-gr μόνο κακό θα προκαλέσει και
> στις δύο κοινότητες. Εγώ πάντως αισθανόμενος μέλος και των δύο
> κοινοτήτων (και αρκετών άλλων) δεν πρόκειται να πάψω να προωθώ
> [...]

Νομίζω ότι ο Γιώργος αναφέρεται στα σχόλια που έλαβε η ανακοίνωση για το φόρουμ
στη λίστα public at hellug.gr,
http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2008/thread.html#9712

Επτά άτομα από τη λίστα public at hellug.gr απάντησαν με
αρνητικό/χλευαστικό/άκομψο τρόπο.
Αυτή η κατάσταση δεν είναι σπάνια, έχει ξανασυμβεί και δε φαίνεται να
υπάρχει βούληση για επίλυση.

Πιστεύω ότι οι όποιες επιτυχίες είχαμε μέχρι τώρα έχουν να κάνουν με
το θετικό περιβάλλον που
έχουμε δημιουργήσει στην κοινότητα Ubuntu-gr. Σε μια κοινότητα που
λειτουργεί σε εθελοντική βάση
είναι μονόδρομος να έχεις μια θετική ατμόσφαιρα. Δε γίνεται διαφορετικά.
Αυτό που θα με προβλημάτιζε είναι αν τέτοιες συμπεριφορές περάσουν με
κάποιο τρόπο
σε άλλες κοινότητες όπως αυτή εδώ.

Αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ως κοινότητα Ubuntu-gr είναι να
συνεχίσουμε
να στέλνουμε ανακοινώσεις, κτλ, προς hellug και να αγνοούμε τυχόν
τέτοιες συμπεριφορές.
Από αυτές τις συμπεριφορές ο σύλλογος hellug εκτίθεται δημόσια πολύ άσχημα,
και είναι πολύ σοβαρό παράπτωμα για τον πρόεδρό του και το συμβούλιο.