Re: Προσοχή σε όσους θέλουν να εγκαταστήσουν το Kubuntu 8.10

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Mon Nov 3 10:30:09 GMT 2008

3D προγράμματα οπως?
Απλά με alt+tab μπορώ να βλέπω τα παράθυρα που εχω ανοιχτά σε 3d μορφή οπως
σε gnome. Αν θέλεις να δοκιμάσω κατι άλλο ευχαρίστως και να σου απαντήσω.
Αλήθεια σε σενα πως δουλευει kde4 και compiz αψογα? Τι εχεις κανει?

Ευχαριστώ.

Στις 3 Νοέμβριος 2008 12:07 μμ, ο χρήστης spiros <chek2fire at gmail.com>έγραψε: