Προσοχή σε όσους θέλουν να εγκαταστήσουν το Kubuntu 8.10

spiros chek2fire at gmail.com
Sun Nov 2 12:31:28 GMT 2008

O/H Nikos Alexandris έγραψε:

> Βιάστηκα να πατήσω το Send. Τα known issues του Kubuntu είναι και αρκετά
> και σημαντικά. Πολλοί ενθουσιασμένοι νέοι χρήστες θα κάνουν το βήμα της
> αναβάθμισης και μπορεί να μείνουν χωρίς δίκτυο για παράδειγμα.
> Τουλάχιστον αυτά θα έπρεπε να είναι λυμένα ή αν δεν είναι ας πάρει λίγο
> αναβολή η έκδοση.

Yπάρχουν διάφορες λύσεις για όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί. Και φυσικά
υπάρχει μεγάλη διαφορά στο η διανομή να είναι τελείως ανέτοιμη και η
διανομή να μην παίζει σωστά σε μερικά συστήματα. Νομίζω ότι καλό είναι
να μην παρασυρόμαστε και  βγάζουμε λάθος συμπεράσματα. Αφού ο φίλος σου
εχει αντιμετωπίσει προβλήματα καλο είναι να γράψει στο forum μας ώστε να
τον βοηθήσουμε.