Προσοχή σε όσους θέλουν να εγκαταστήσουν το Kubuntu 8.10

spiros chek2fire at gmail.com
Sun Nov 2 12:05:00 GMT 2008

O/H Nikos Alexandris έγραψε:
> Προς ενημέρωση: το Kubuntu 8.10 έχει ένα σωρό πράγματα "σπασμένα"!
>
> https://wiki.kubuntu.org/IntrepidIbex/RC/Kubuntu --> Known Issues
>
> Ένας φίλος δοκίμασε την αναβάθμιση από Kubuntu 8.04 σε 8.10 και
> αντιμετώπισε πάρα πολλά προβλήματα. Μήπως έπρεπε να αναβληθεί για λίγο η
> έκδοση αυτή;
>
> Φιλικά, Νίκος

Δεν γνωρίζω γιατί λες με τόση βεβαιότητα ότι το kubuntu έχει τόσα
προβλήματα. Προσωπικά έχω αναβαθμίσει από την alpha 5 και δεν είχα
κανένα πρόβλημα και το kde 4 τρέχει τελειως απροβλημάτιστα. Υπάρχει ένας
γενικός κανόνας. Αν δεν έχουμε την εμπειρία να λύσουμε προβλήματα στο
linux δεν προχωράμε με τίποτα σε αναβάθμιση με το που κυκλοφορήσει η νέα
έκδοση της διανομής. Περιμένουμε τουλάχιστον δύο με τρεις βδομάδες ώστε
όποια προβλήματα έχουν αναφερθεί να έχουν λυθεί με update. Είναι λογικό
να παρουσιαστούν προβλήμα αφού η διανομή τρέχει σε πλήθος διαφορετικού
hardware.
Πάντως από εμπειρία που έχω η 8.10 είναι η πλέον απροβλημάτιστη έκδοση.
Αν κάποιος αντιμετωπίσει προβλήματα καλό είναι να ζητήσει βοήθεια η εδώ
η στο forum μας. Στο linux όλα τα προβλήματα μπορείς εύκολα να τα λύσεις.