Screenlets

Pavlos Ponos ponospaulos at yahoo.gr
Fri May 30 10:20:19 BST 2008

Με δεξί κλικ πάνω στο screenlet και μετά window και sticky εμφανίζεται
σε όλες τις επιφάνειες. Κανονικότατα...

Για να το κάνεις εγκατάσταση δώσε σε κονσόλα sudo apt-get install
screenlets..
Mετά στο εμφανίζει στο Σύστημα-->Προτιμήσεις-->Screenlets και σου πετάει
ένα καινούργιο παράθυρο..
Επιλέγεις αυτά που σου αρέσουν αλλά πρέπει να κλικάρεις στο κουμπί Auto
start on login. Μετά με δεξί κλικ πάνω τους τα κάνεις sticky ώστε να
φαίνονται σε όλες τις επιφάνειες εργασίας...

O/H spiros έγραψε: