Μονόστηλο για LinuxFormat

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri May 30 08:50:50 BST 2008

Εκτιμώ ότι ειδικά για νέους χρήστες ή χρήστες που το σκέφτονται είναι
σημαντικό να αναφερθεί με δυο λόγια και η λειτουργία του forum.
π.χ.
Ανακοινώνεται η λειτουργία του forum της ελληνικής κοινότητας ubuntu
http://ubuntu.opengr.net όπου υπάρχοντες ή νέοι χρήστες, αρχάριοι ή
έμπειροι, μπορούν να αναζητήσουν βοήθεια ή να θέσουν θέματα σχετικά με
το ελεύθερο λογισμικό προς συζήτηση.