Home small LAN με modem / router

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Thu May 29 20:59:27 BST 2008

On Thu, 2008-05-29 at 18:48 +0300, Vasilis Yiannakos wrote:
> Δοκίμασα να φτιάξω τον samba server, αλλά στην εντολή sudo smbpasswd –
> a ... παίρνω μήνυμα σφάλματος "Failed to modify password entry for
> user ..." (εννοείται ότι αντί για τελίτσες βάζω κάποιο
> username :-P  ).
εγώ σε laptop και desktop έχω το ίδιο username, p.x. ilias
αν είχα όμως στο laptop ilias και στο desktop nikos τότε αν στο laptop
ήθελα να προσθέσω τον χρήστη του dekstop ώστε από το desktop να μπορεί
να μπαίνει στα αρχεία και φακέλους που κάνω share στο laptop, νομίζω ότι
δεν αρκεί το sudo smbpasswd –a niko αλλά θέλει
sudo smbpasswd –a niko at desktop (όπου desktop το όνομα του desktop)
αν δεν τα λέω σωστά παρακαλώ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ με, είναι πολύ πιθανόν να κάνω
λάθος