[Fwd: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ]

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Tue May 27 13:57:44 BST 2008

Sorry λάθος απαντιση ήτανε

FAT32 to NTFS me convert

-------- Αρχικό Μήνυμα --------
Θέμα: 	Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ
Ημερομηνία: 	Tue, 27 May 2008 15:56:30 +0300
Από: 	Tsabolov Sergey <econlab at uom.gr>
Προς: 	ΚΙΝΗΣΗ <kinesis.physiotherapy at gmail.com>
Κοινοποίηση: 	UBUNTU <ubuntu-gr at lists.ubuntu.com>
Αναφορές: 	<b5d7d39c0805270258j1852358ft16671ba1a6c1d5ba at mail.gmail.com>
<483BE64D.8080808 at uom.gr>
<b5d7d39c0805270550p5ded4078vd5bcd2333478d23a at mail.gmail.com>

Δοκίμασε να αλλάξεις το fta32 to ntfs με convert Λίνουξ μια χαρά γράφει
σε NTFS

O/H ΚΙΝΗΣΗ έγραψε: