ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ

ΚΙΝΗΣΗ kinesis.physiotherapy at gmail.com
Tue May 27 10:58:57 BST 2008

Καλημέρα

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την 8.04 από την αρχή.
Το σύστημά μου έχει 3 σκληρούς δίσκους
Ο ένας έχει το σύστημα και οι άλλοι δύο είναι για αποθήκευση αρχείων
Λοιπόν
Όταν πρόκειται να μεταφέρεις αρχεία από τον ένα σκληρό στον άλλο ή σε usb
(μικρά μεγάλα) το σύστημα παγώνει και αναγκάζομαι να κάνω restart.
Αυτό συμβαίνει 8 στις 1ο φορές.
Για την μεταφορά των αρχείων μου είμαι αναγκασμένος να χρησιμοποιώ το Gnome
Commander οπότε με αυτό δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα με το σύστημα.
Γνωρίζει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό; και αν μπορεί να λυθεί;

Ευχαριστώ
--
Ηλίας Φ. Ζεέρης,
Φυσικοθεραπευτής