Re: σοβαρό πρόβλημα με το ασύρματο δίκτυο μετά από αναβάθμιση σε 8.04

george fragos fragos.george at gmail.com
Sat May 24 22:59:42 BST 2008

  Η όλη συμπεριφορά κάτι μου θυμίζει!!!
  Πιθανόν το πρόβλημα να οφείλεται στο γεγονός ότι εκκινεί ο server
kernel κι όχι ο generic kernel...  Η επιλογή αυτή γίνεται από τον
grub, τον διαχειριστή εκκίνησης που έχει το ubuntu, υποθέτω χωρίς δική
σου παρέμβαση και, ίσως, χωρίς καν την βλέπεις.  Έλυσα το πρόβλημα
σχολιάζοντας εκείνες τις γραμμές του grub που περιέχουν  την λέξη
"server" ΚΑΙ ΜΟΝΟ.