COPY PASTE

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Sat May 24 07:26:14 BST 2008

Καλημέρα σε ολους,

Εχω 8,04 με ελληνική γλώσσα υποστήριξης. Το πρόβλημα ειναι οταν κάνω copy με
ctr+c από firefox3 σε εναν κειμενογράφο. Δουλεύει μόνο από το ποντίκι.
Επίσης δεν μου δουλευει το κεντρικό κουμπί στο ροδάκι του ποντικιού (
γρήγορο ρολλάρισμα ) σε ολες τις εφαρμογές του UBUNTU.

Ευχαριστώ.

Στις 23 Μάϊος 2008 4:56 μμ,ο χρήστης Athanasios Lefteris <
alefteris at gmail.com> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates