Re: Home small LAN με modem / router

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue May 20 08:45:29 BST 2008

Αγαπητέ φίλε.

Υπάρχει ενα πρόγραμμα που το χρησιμοποιει το KDE και συνεργάζεται με το
samba και δουλευει στο GNOME.
Ειναι το smb4k πολύ καλό πρόγραμμα. Εχω υποβάλλει σχετική ερω΄τηση και στο
forum και εδώ αλλά απάντηση δεν εχω πάρει για το πώς δουλεύει. Το έμαθα από
κάποιον φίλο που ήταν στο UBUNTU PARTY THESSALONIKI και το εχω εγκαταστήσει.
Το στήνεις πολύ εύκολα μέσω της προσθαφαιρεσης προγραμμάτων στην αναζήτηση
γράφεις sm4k και το εγκθιστάς.
Αν από τους φίλους ξέρει κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ας
βοηθήσει.
Οπως το έστησα ειδε με το πρώτο το workgroup που εχω στον server win τον
υπολογιστή και τα share αρχεια που είχα. Αλλά δεν κατάφερα να το κάνω να
δουλέψει με win ubuntu αλλά και με ubuntu ubuntu.

Eυχαριστώ.

Στις 19 Μάϊος 2008 11:40 μμ,ο χρήστης Athanasios Lefteris <
alefteris at gmail.com> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering