ubuntu - powerdown

tasos sarris tasos.lists at gmail.com
Thu May 15 07:28:27 BST 2008

Καλημερα σε ολους,

Ειμαι σχετικα καινουργιος στο Linux, και εχω dual-boot συστημα, εχοντας
εγκαταστησει σε δευτερο δισκο το ubuntu (στον πρωτο δισκο ειναι τα
αναθεματισμενα windows-πισυευω συντομα να αποτελουν παρελθον). Παρατηρω οτι
καθε φορα που θα κανω power-down στο pc, αυτο κλεινει κανονικα, αλλα ενω
ειναι ηδη κλειστο, αν πατηθει καποιο πληκτρο, τοτε το pc  ξανακανει boot.
Αυτη η ιδιομορφια δεν συμβαινει οταν γινεται power down  απο την μερια των
windows, αρα δεν πρεπει λογικα να σχετιζεται με τις ρυθμισεις στο bios
μητρικης πλακετας.
Επισης εχω παρατηρησει, οτι μεχρι και την προηγουμενη διανομη (7.10), η
ταχυτητα ηταν αρκετα ικανοποιητικη, ομως με το περασμα στην εκδοση 8.04, η
ταχυτητα εχει μειωθει αισθητα π.χ. ανοιγμα -κλεισιμο διαφορουν προγραμματων,
εγκατεστησα το Amarok και απο κλικ για ανοιγμα μεχρι να φορτωθει μπορεινα
περνουν 8-9 δευτερολεπτα. Αν καποιος μπορει να βοηθησει, θα χαρω πολυ.

Τασος