ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ

Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Sun May 11 12:12:01 BST 2008

SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Καλημέρα στην ομάδα.
>
> Εκανα μία καθαρή εγκατάσταση ubuntu 8.04. Ολα πήγαν καλά μέχρι την
> στιγμή που θέλησα να βάλω το KDE4 για να ασχοληθώ και με αυτό. Ολα πήγαν
> καλά και μπήκα στο KDE μέσα από τις επιλογές. Αντιμετώπισα αρκετά
> προβλήματα εκεί και ενα από συτά ήταν η εναλλαγή της γλώσσας του
> πληκτρολογίου με τα πλήκτρα τα γνωστά. Δεν μπόρεσα να τα καταφέρω και
> σήμερα το πρωί ξαναγύρισα στο GNOME. Μόλις άνοιξε μου εμφάνισε ενα
> μήνυμα που έλεγε οτι εντοπίστηκε μία κατάρευση. Ανοιξα το πινακάκι και
> [...]

Γενικα ο τροπος που "δουλευει" παντα για τα ελληνικά και την εναλλαγη ειναι

1) Να εχεις στο αρχειο /etc/X11/xorg.conf τις παρακατω δυο γραμμες:

	Option		"XkbLayout"	"us,gr"
         Option  	"XkbOptions"	"grp:alt_shift_toggle"

Αυτες οι γραμμές πρέπει να υπάρχουν στο section του keyboard, κάτω απο τα
Section "InputDevice"
Identifier	"Generic Keyboard"

2) Να εχεις απενεργοποιήμενα τα πάντα για ρύθμιση πληκτρολογίων και
γλωσσών και εναλαγής μέσα απο το gnome/kde/kde4 κτλ. Τα αναλαμβανει
πλεον ο xorg και δε χρειαζεται να κανουν κατι τα desktop environments σε
ανώτερο επίπεδο.

Ισως δεν ειναι πολυ κομψος τρόπος, αλλα δουλευει παντα... :)

trv