nikos almpanopoulos nikosal at freemail.gr
Sat May 10 10:00:08 BST 2008

Πρόσεξε όμως κάτι Στάθη: Έχεις απαντήσει χωρίς θέμα, μόνο με ένα Re:
Και πρόχειρα κοιτώντας, βλέπω ότι έχεις πράξει 5 φορές έτσι από τις 15.4
ως σήμερα. Τι σημαίνει αυτό; Όταν πηγαίνω στα παλιότερα θέματα για να
βρω ένα thread και να το διαβάσω, κατηγοροποιώντας ανά θέμα (υποθέτω
όλοι αυτό κάνετε) δεν θα δω ποτέ το μήνυμά σου εντός του σχετικού
thread. Και αυτό είναι μια αδυναμία της λίστας, ότι δηλ. ακόμα και μια
μικρή αλλαγή στο θέμα βγάζει ένα μήνυμα εκτός.

O/H Stathis έγραψε: