Re: περι Avant Window Navigator

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri May 9 17:20:39 BST 2008

> Χρησιμοποιεί κανεί τος Awant Window Navigator;;
> Εκείνο το πρόβλημα που έχω είναι οτι η παλιά έκδοση είχε μόνιμα εφαρμογές
> πάνω της αλλά η νέα δεν έχει. Πως μπορείς να εγκαταστήσεις μόνιμα εφαρμογές
> που να υπάρχουν στο Awant με το Start up
> Αν γνωρίζει κανείς θα βοηθούσε
> Ευχαριστώ

Το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό από το ubuntu 7.10 και μπορώ να πω ότι είμαι
πολύ ευχαριστημένος.

Στο ubuntu 8.04 υπάρχει πλέον στα επίσημα repos αλλά δεν έχει εφαρμογές,
οπότε αναγκαστικά
κατέφυγα σε αυτή τη λύση:
http://news.softpedia.com/news/Install-AWN-on-Hardy-Heron-82611.shtml

Προσθέτεις δηλαδή τα repos που σου δίνει και κάνεις εγκατάσταση την έκδοση
core μαζί με τις εφαρμογές.
Η υπάρχουσα έκδοση που έχεις εγκατεστημένη θα απεγκατασταθεί αυτόματα.

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10