ubuntu+games

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Fri May 9 14:06:30 BST 2008

Αυτά τα παιχνίδια μπορεί να είναι καλά και ευφυή αλλά δεν ξεφεύγουν πολύ
μακριά από τη σφαίρα της σπαζοκεφαλιάς.
Δυστυχώς όμως πολύς κόσμος θέλει χαζά παιχνίδια με γρήγορη δράση και
εντυπωσιακά 3Δ γραφικά. Με αυτά τι γίνεται στο ubuntu?
Σίγουρα υπάρχουν κάποια πολύ εντυπωσιακά ελεύθερα/δωρεάν παιχνίδια, αλλά ο
κόσμος θέλει τα "άλλα".
Το να "τρέχεις virtual PC με Windows μέσα στο ubuntu" δεν είναι ότι καλύτερο
(ακόμα και αν υπήρχε υποστήριξη για 3Δ γραφικά). Ο σκοπός είναι να ΜΗΝ βάζει
ο κόσμος Windows, ούτε καν σε "virtual PC". Σκοπός είναι να χρησιμοποιούν
Ubuntu *μόνο*. Θα πρέπει οι ίδιες οι εταιρίες να υποστηρίξουν το Ubuntu, και
αυτό νομίζω ότι θα γίνει μόνο αν αρχίσει να κερδίζει σε μεγάλο βαθμό έδαφος
σε σχέση με τα Windows.