Re: ΧΑΣΙΜΟ DRIVERS ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Thu May 8 18:56:49 BST 2008

Ευχαριστώ πολύ Νίκο.
Θα ξεκινήσω από αυτά τα πακέτα και βλέπουμε.
Θα σας καρατώ ενήμερους.
Κάτι άλλο. Μήπως κρατάει μητρώο κάπου ώστε να δούμε τι συμέβει και που
ωφέιλεται το π΄ροβλημα?
Ξέρω οτι τα win στα administative tools εχουν ενα μητρώο τέτοιο. Ειμαι
σίγουρος οτι και το Ubuntu Κάτι εχει.
Οποιος ξέρει κάτι ας μας το πεί και να το στείλω ώστε να ξέρουμε τι γίνεται
και που ωφείλεται το πρόβλημα.
Και πάλι ευχαριστώ.

Στις 8 Μάϊος 2008 6:34 μμ,ο χρήστης Nikos Alexandris <
nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates