ΧΑΣΙΜΟ DRIVERS ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Thu May 8 16:21:26 BST 2008

On Thu, 2008-05-08 at 15:45 +0300, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Σέργιε σκούρα τα πράγματα.
> Εκανα αυτο που μου ειπες αλλά χάλασε τελείως η ανάλυση και δεν
> επανέρχεται. οταν πάω ανάλυση οθόνης μου γράφει " Τhe XServer does not
> support the XRandr extension. Runtime resolution changes to the
> display size are not available".
> Tώρα το πώς να σηκώσω τους οδηγούς δεν το ξέρω. μπορείς να βοηθήσεις?
> Μήπως λύση θα ήταν να περάσω καθαρή νέα εγκατάσταση?
> Ευχαριστώ.

Σωκράτη,

πριν αποπειραθείς τη νέα εγκατάσταση:

1. κατέβασε τον closed-source οδηγό ΑΤΙ από κάπου (...άλλον υπολογιστή;)
https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/ati-driver-installer-8-4-x86.x86_64.run
και αποθήκευσε τον σε ένα usb-stick ή όποιο άλλο εξωτερικό αποθηκευτικό
μέσο το οποίο μπορείς να συνδέσεις (mount) στο λειτουργικό σου.

2. όπως είπε και ο Σεργιος μπες σε recovey mode

3. cd /media

4. mkdir temp

5. sudo mount /dev/sd?? /media/temp

6. cd /media/temp
#εδώ υποθέτω ότι έχεις αποθηκεύσει στο root του εξ. αποθηκ. μέσου το
παραπάνω αρχείο (οδγός ΑΤΙ)

7. sudo sh ./ati-driver-installer-8-4-x86.x86_64.run

8. startx

Αν πετύχει μετά διάβασε προσεκτικά την σελίδα
http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Hardy_Installation_Guide

για διάφορα προβλήματα και λύσεις.