Re: ΧΑΣΙΜΟ DRIVERS ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Thu May 8 16:04:31 BST 2008

Σίμο αντέγραψα το archive από τον φορητό αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Δεν
ξέρω τι άλλο να κανω. Αν δεν υπάρχει κάποια ιδέα μάλλον πάω για νέα
εγκατάσταση.
Ο σέργιος μου ειπε κάτι για εντολή σε recovery console αλλά το πράγμα
χειροτέρεψε. Τώρα δεν εχω ουτε ανάλυση πλέον καλή. Ουτε μπορώ να ρυθμισω.
Εστειλα στον Σέργιο το σχετικο μήνυμα αλλά και σε όλους.
Αν δεν υπάρχει κάτι που μπορώ νακάνω μάλλον κατεβάζω το νέο 8,04 και πάμε
από την αρχή.
Να κρατησω το home ή να κάνω καθαρη εγκατάσταση?
Ευχαριστώ.

Στις 8 Μάϊος 2008 3:47 μμ,ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists at googlemail.com> έγραψε: