Stathis diamond_gr at freemail.gr
Thu May 8 13:25:26 BST 2008

Φαντάζομαι ότι τα port forward είναι που σε κλείνουν. Δεν γνωρίζω το
πρόγραμμα και έτσι θα γράψω το σκεπτικό:

Εν ολιγοις:

1. Άνοιξε το πρόγραμμα και πάνε στις ρυθμίσεις της σύνδεσης. Δες UDP/TCP
πόρτες. Ρύθμισε το πρόγραμμα να χρησιμοποιεί το port forward.

2. Άνοιξε την σελίδα του router. Προσπάθησε να βρείς κάτι που να λέει
port forward, virtual server, filtering ή κάτι παρόμοιο.

3. Κάνε add την port πχ 192.168.1.2 (είναι αυτή που έχει ο υπολογιστής
σου) να στέλνεται στις πόρτες UDP και TCP (εγώ στο DC++ έχω UDP 4672 και
TCP 4662). Κάνε επανεκίνηση το router.

4. Κάνε επανεκκίνηση και το πρόγραμμα και πιστεύω θα λειτουργήσεις.

O/H  έγραψε: