Ποιο λειτουργικό χρησιμοποιώ και γιατί

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed May 7 23:25:06 BST 2008

Σας προωθώ μια συζήτηση που μόλις μου προέκυψε με αφορμή μια επικοινωνία από
το forum n00b.gr για συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό. Το παλικάρι που μου
έστειλε email για να κερδίσω ένα τρομερό antivirus (έτσι λέει, εγώ δεν έχω
ιδέα για το προϊόν) με ρώτησε τι λειτουργικό χρησιμοποιώ όταν του είπα ότι
δεν έχω windows και πιάστηκα από την αφορμή να αραδιάσω μια λίστα με τους
λόγους που χρησιμοποιώ ubuntu. Την προωθώ γιατί πιστεύω ότι ίσως φανεί
χρήσιμη κυρίως τώρα που φουντώνει η συζήτηση για προώθηση του ubuntu.

Forwarded conversation