[Fwd: Re: Ιδέα για διάδοση σε σχολεία...]

Brz20 breezer20 at gmail.com
Wed May 7 22:00:25 BST 2008

Dimis2410 wrote:

> Re: Ιδέα για διάδοση σε σχολεία...
> From:
> Dimis2410 <dimis2410 at yahoo.gr>
> Date:
> Wed, 07 May 2008 19:32:55 +0300
> To:
> Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>
>
> To:
> Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>

> Παιδια και γώ απο τρικαλα αλλα δε θελω να σας προσγειώσω ανώμαλα και
> ετσι δε θα σχολιασω κατι για το όλο εργο περι €-trikala
>
> τεσπα στο θέμα μας

> [...]
Να τος και ο δεύτερος Τρικαλινός.
Είχα μια συζήτηση της προάλλες στην Θεσσαλονίκη(μέρα του Party για το
οποίο ακόμα σπάω το κεφάλι μου που δεν ήρθα τελικά)και μου είπε ένας
φίλος ότι το e-trikala θα αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο λόγο του ότι
πρέπει να είναι έτοιμο στο συνέδριο ευζωνικότητας τον Οκτώβριο που μας
έρχεται.
Δεν ξέρω κατά ποσό αλλά η ταχύτητα του σίγουρα θα αυξηθεί περισσότερο
και θα "παίζουν" και περισσότερα hotspot για καλύτερη κάλυψη.

Θέλω να σταθώ σε δυο σημεία βεβαία.Το ένα είναι της διαφήμισης και το
άλλο στο πως τα Ubuntu διαχειρίζονται τις συσκευές του PC.
έζησα την εμπειρία της εξάπλωσης της ιδέας "Ubuntu" όταν πήγα για την
εξεταστική κάτω στο Ηράκλειο και είδα στο ΤΕΙ αλλά και στο Πανεπιστήμιο
παντού κολλημένα αυτοκόλλητα Ubuntu.Κάποιοι έχουν ξυπνήσει.Λιγο βοήθεια
χρειάζεται για να γίνουν περισσότερου.
Στο θέμα συσκευών τα Ubuntu είναι η πιο Plug and Play εκδοσή αυτήν την
στιγμή νομίζω χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα σου έρχονται ρόδινα οπός
είπε και ο ξάδερφος μου παραπάνω.

όμως η ιδέα του να ψάξει κάποιος και να μάθει είναι μια πολύ καλή
αρχή.ίσως κάποιοι να πελαγώνουν γιατί τα περισσότερα είναι αγγλικά αλλά
από εμάς εξαρτάται η κατασκευή μιας ελληνικής κοινότητας με λύση σε όλα
τα θέματα.Η μετάφραση είναι αναγκαίο "κακό" και για την αποφυγή του
παραπάνω και το αν θέλουμε να  μας δούνε κάποιοι σε άλλη βάση,και γιατί
όχι να μην ταχθούν υπέρ της ιδέας που έχουμε.Δεν μιλάω για μεμονωμένους
χρηστές αλλά για ολόκληρες επιχειρήσεις και δημοσίους φορείς.
Προσωπικά έχω αρχίσει να ψάχνω πολύ καιρό τώρα και κάθε μέρα σχεδόν
συγκεντρώνω διαφορά αποσπάσματα με κόλπα τα οποία τα γράφω σε ένα
κειμενογράφο.Ρωτάω,μαθαίνω,δοκιμάζω.Ο ξάδερφος μου με βοηθάει σε αυτό
και με κάνει πιο δυνατό.

Ας συγκεντρώσουμε όλοι τις πληροφορίες μας και ας γράφουμε λύσεις έστω
και για τα πιο απλά.Δεν υπάρχει καμιά χαζή ερώτηση.Ολες θέλουν τον τρόπο
τους.Αν αυτό το περάσουμε όχι μονό στους εαυτούς μας αλλά και σε αυτούς
που θέλουν να το τολμήσουν αλλά φοβούνται,τότε σίγουρα θα κερδίσουμε.έχω
βαρεθεί να διαβάζω την εξής ατάκα:"Θέλω να ρωτήσω κατι αλλά μην σας
φανεί χαζό".Ετσι οδηγείς κάποιον να μην ρωτήσει,να πεισμώσει,να μην το
βρει και να εγκαταλείψει.