την συμβολή σας, για αγορά laptop

Marios Zindilis m.zindilis at dmajor.org
Wed May 7 17:29:53 BST 2008

O/H rizitis έγραψε:
> Eννοείτε ότι το λειτουργικό που προσφέρει η προσφορά δεν θα εγκατασταθεί.
> αλλά θα βάλουμε Hardy.

Θα σου απαντήσω εκ πείρας και για Dell και για Acer. Πριν μερικούς μήνες
πήρα ένα Dell Inspiron που είναι οι πρόγονοι των Vostro. Πιο πρόσφατα το
χάρισα το Dell στην αδερφή μου μια που πήρε το πτυχίο της και πήρα Acer
Inspiron 7520G με πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με το δικό σου.

Συνοπτικά έχω να πω ότι έχω ραγίσει τον τοίχο από τις κουτουλιές που
έδωσα το Dell. Το ACER με έχει αφήσει τόσο δυσαρεστημένο που δε μου
κάνει ψυχή να το ανάψω. Μιλάω για πολύ κατώτερη ποιότητα κατασκευής και
απόδοση. Και ακόμα πιο απλά πράγματα, αλλά εκ των υστέρων ανακάλυψα πόσο
μεγάλη σημασία έχουν, όπως η αίσθηση αφής που αφήνει το πληκτρολόγιο
μετά από λίγη ώρα εργασίας, η στιβαρότητα ευπαθών εξαρτημάτων όπως το
πορτάκι του dvd όταν πετάγεται.

Ακόμα το ACER έχει τις υποδοχές όλες για ήχο, USB, κάρτες κ.λπ. είτε στα
πλάγια, είτε μπροστά (!!!) και είναι εξαιρετικά άβολο γιατί στο γραφείο
το συνδέω με εξωτερική οθόνη και ανεξάρτητο ηχοσύστημα και γίνεται
πανικός ανάμεσα στα χέρια μου από το καλωδιομάνι.

Για να μην αναφέρω την εγκατάσταση του Ubuntu που ολοκληρώθηκε χωρίς να
το καταλάβω στο Dell ενώ στο ACER χρειάστηκε να την ικετέψω στα γόνατα,
και το hardware που δούλεψε όλο στο dell ενώ στο acer βαρέθηκα να το
ψάχνω και το παράτησα, ότι δούλεψε δούλεψε, τα υπόλοιπα κουράστηκα.

Τέλος πάντων, να μην τα πολυλογώ, αν είσαι αυστηρά ανάμεσα στα δύο αυτά
laptop πάρε το Dell δαγκωτό, αυτή είναι η δικιά μου γνώμη, κι άμα θες
μπορώ να σου φέρω κι άλλα παραδείγματα συγκριτικά ανάμεσα στα δύο, σε
mail εκτός λίστα, μια που έχω πείρα με "κοντινά" μοντέλα και για τα δύο.

Μάριος