Πρόγραμμα παρακολούθησης πελατολογίου-προϊόντων (πιθανότατα σαν τα εμπορικά)

kosnickx kosnickx at gmail.com
Wed May 7 11:08:48 BST 2008

Stathis wrote:
> Γειά σας,
>
> Ψάχνω ένα πρόγραμμα που να μπορεί να κρατάει τα εξής στοιχεία και να μου
> δίνει τα εξής αποτελέσματα:
>
> 1. Πελάτης
> 2. Προϊόντα (αν υπάρχει και δυνατότητα να περνάω αγορές ή ποσότητες στην
> αποθήκη)
> 3. Παραγγελίες πελάτη με συγκεκριμένα προιόντα (αν μπορεί να βγεί σε
> τιμολόγιο, μια χαρά)
> 4. Έκθεση πώλησης ανά πελάτη (αν μπορεί να παίζει και κάτι σε
> ημερομηνίες, δηλαδή σε πόσες μέρες θα ξαναπάρει το ίδιο προϊόν, θα
> διευκόλυνε)
> [...]
Νομίζω ότι ψάχνεις ένα ERP (Enterprise Resource Planning). Δεν γνωρίζω
το αντικείμενο αλλά πρόσφατα μας το ανέφερε ένας καθηγητής και ζήτησε
δύο τρία πράγματα σχετικά. Πάντως στη wikipedia βρίσκει κανείς αυτό :
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ERP_software_packages
όπου περιέχονται και ανοιχτού λογισμικού (μεταξύ αυτών και το openbravo
που ανέφερε ο Μάνος στη λίστα).