macedonia ???

Athanasios Velios a.velios at gmail.com
Tue May 6 16:16:04 BST 2008

Και εγώ συμφωνώ στο ότι ό,τι κάνουμε είναι πολιτική. Το γεγονός ότι
κουβεντιάζαμε για τα formats της ΕΡΤ και τη συμφωνία της κυβέρνησης με
τη MS δεν είναι πολιτική;

Σε τελική ανάλυση όταν ρυθμίζεις το localisation και εμφανίζεται το
"Republic of Macedonia" που απλώς το προσπερνάμε, δεν είναι λίγο σαν να
το αποδεχόμαστε; Το θέμα δεν είναι εθνικιστικό, ούτε έχουμε να χωρίσουμε
τίποτα με τους γειτόνους, αλλά καλώς ή κακώς, υπάρχει μια εκκρεμότητα με
το όνομα που προς το παρόν ο ΟΗΕ το λέει FYROM. Και εν τέλει δε νομίζω
ότι είναι θέμα της Canonical. Η λίστα με τα locales πρέπει να έρχεται
έτοιμη από κάπου. Ή κάνω λάθος;

Θ.