Re: ένα upgrade πόσο θα βοηθούσε την κατάσταση?

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Mon May 5 13:25:22 BST 2008

κάτι άλλο που μου ήρθε μόλις τώρα.
η motherboard μου (νομίζω QDI) δίνει μαζί ένα CD με drivers, μεταξύ των
άλλων έχει και κάποιους "application accelerators" (έτσι τους λέει..)
υπάρχει περίπτωση η συγκεκριμένη m/b για λόγους οικονομίας να μην μπορεί να
παίξει αυτούσια αλλά να θέλει "υποβοήθηση" από software για να τα "δώσει
όλα"? (δηλαδή να είναι win-motherboard...)
να φταίει κάτι τέτοιο?

ψάχνοντας στο google για "ubuntu slow p4" βρίσκω forums όπου κάποιοι έχουν
πολύ αργό ubuntu και γρήγορα xp, ενώ κάποιοι με υποδεέστερες συνθέσεις
τρέχουν το ubuntu με μεγάλη απόκριση. μήπως λοιπόν έχω hardware που παίζει
καλά μόνο σε windows?