Compiler and Linker Settings in Anjuta 2.4.1

V. Fotiadis vfotiadi at gmail.com
Sat May 3 08:49:37 BST 2008

Καλημέρα στη λίστα. Μήπως κάποιος από σας ασχολείται με προγραμματισμό
C++ σε περιβάλλον gnome? Περισσότερο απευθύνομαι σε έμπειρους χρήστες
που ενδεχομένως είναι και προγραμματιστές. Προσπαθώ τώρα να ξεκινήσω
open-source προγραμματισμό και είμαι αρχάριος ακόμη. Το πρόβλημα είναι
το εξής:
Στο Anjuta 2.4.1 δεν υπάρχει καθόλου επιλογή για ρύθμιση παραμέτρων
compiler "Compiler and linker settings" με αποτέλεσμα να μην μπορώ να
τρέχω εξωτερικές βιβλιοθήκες όπως για παράδειγμα το gtk-2.0 και gtkmm.
Από κονσόλα όταν το τρέχω με g++ , τρέχουν οι εφαρμογές, ενώ μέσα από
anjuta όχι. Εδώ και μια εβδομάδα ψάχνω απάντηση στα φορουμς αλλά τίποτα.
Στο επίσημο site anjuta δεν δουλεύει καν το FAQ. Πας να τα ανοίξεις και
βγάζει έρρορ php.
Μήπως εδώ κάποιος  χρησιμοποιεί anjuta και μπορεί να μου πει τι μπορεί
να φταίει;
Ευχαριστώ.