Isxuei gia to Kubuntu o,ti isxuei gia to ubuntu?

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Thu May 1 12:12:46 BST 2008

On Thu, 2008-05-01 at 13:04 +0300, Avgi Kyriazi wrote:
> Η μνήμη του υπολογιστή μου είναι 248, αν το μήνυμα στην εκκίνηση NVRAM
> 248 σημαίνει αυτό.
>
> Το Xubuntu θα τρέχει καλά άραγε; Ρωτάω γιατί μπήκα ση διαδικασία να
> κάνω καινούριο partition με το GParted και έμπλεξα απίστευτα. Ενώ
> κατάφερα να μικρύνω το partition των Windows κανονικά δεν μπορούσα να
> φορμάρω το partition για το Xubuntu με καμία δύναμη. τελικά
> αναγκάστηκα να ξαναμεγαλώσω το partition των Windows με την προοπτική
> να κόψω το καινούριο partition κατά την εγκατάσταση και ακόμα και αυτό
> δεν το κατάφερα με την πρώτη

πρέπει να έχεις κάνει shut-down τα windows (xp ή vista) και όχι
hibernation, ιδιαίτερα στα vista όπου το default είναι hibernation,
ειδάλλως θα έχει πρόβλημα το gparted
με είχε παιδέψει πολύ μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι το gparted δεν
δούλευε (έβγαζε σφάλματα/λάθη) διότι τα vista πατώντας το "κόκκινο
κουμπάκι" δεν έκαναν shut-down αλλά hibernation...