τόνος με διαλυτικά

Δ.Αθανασόπ Δ.Αθανασόπ
Thu Mar 13 18:24:47 GMT 2008

Δεν λειτουργεί ούτε σε μένα. ΕΔώ φαίνεται η διάταξη του ελληνικού (αν
είχα καθαρά ελληνικό και οχι αγγλοελληνικό μάλλον έτσι θα ήταν)
πληκτρολογίου. Με δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο της γλώσσας...
http://www.imageshack.gr/view.php?file=o6jg3lnfemkjewl52hpx.png

Στις 13-03-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 20:11 +0200, ο/η nikos almpanopoulos
έγραψε: