ΠΟΣΕΙΔΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Eleni Maria Stea ufuntu at gmail.com
Mon Jun 30 20:00:42 BST 2008

On Mon 30 Jun 2008 20:00:29 you wrote:
> Στις 30 Ιούνιος 2008 3:41 μμ,ο χρήστης Eleni Maria Stea <ufuntu at gmail.com>
>
> έγραψε:

> Πέρασα πολύ καλά στο Ποσείδι. Αλλά άλλο το ενα και άλλο το άλλο. Λέω πώς
> γίνεται ενα ιδρυμα που εχει σχέση με το ελευθερο λογισμικό, που μέσα
> υπάρχουν σχολές οπου άτομα θα μπορούσαν να στησουν ολο το σύστημα σε
> ελευθερο λογισμικό τρέχουνε παράθυρα.

Γενικά από όσο ξέρω στο Αριστοτέλειο, για τις υπηρεσίες γραμματείας, τις
νησίδες και τα εργαστήρια χρησιμοποιούνται κυρίως τα Windows και οι MS
εφαρμογές. Open source λογισμικό χρησιμοποιείται μόνο σε 2-3 εργαστήρια,
στους servers και σε κάποιες υπηρεσίες φοιτητών.

Επιπλέον, στην Ελλάδα, οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες χρησιμοποιούν MS
λογισμικό και νομίζω ότι ακόμη και το σχολικό δίκτυο είναι βασισμένο σε MS
προϊόντα. (Δε συμφωνώ με αυτό αλλά συμβαίνει)

Φαντάζομαι πως αν έχουν στην πύλη του Ποσειδιού Windows είναι επειδή το
προσωπικό που χρησιμοποιεί το σύστημα έχει γνώσεις Windows, ECDL κλπ κλπ...
Δεν αρκεί να υπάρχουν άτομα να στήσουν ένα Linux σύστημα στο Ποσείδι, πρέπει
να μπορεί κάποιος να μπορεί να τα χρηματοδοτήσει για τη δουλειά, να
εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους στη χρήση του ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν
σε μια κατασκήνωση που λειτουργεί δύο μήνες το χρόνο,  μέσα σε ένα χαμό και
πανικό από κόσμο. Το ΑΠΘ δεν έχει καν χρήματα για να πληρώνει τους
διδακτορικούς φοιτητές του και οι καθηγητές ψάχνουν διαρκώς προγράμματα της
ΕΕ για να τους πληρώσουν, πόσο πιθανό θεωρείς να ασχοληθεί κάποιος με το θέμα
του λογισμικού στην πύλη της κατασκήνωσης; Αφού οι υπάλληλοι που μπορούν να
πηγαίνουν και να εξυπηρετούν τον κόσμο σε αυτές τις συνθήκες ξέρουν Windows
θα χρησιμοποιούνται Windows για ευκολία και ταχύτητα.

Όσο για το laptop του dj... από ό,τι θυμάμαι ο dj είναι ταυτόχρονα και barman,
βάζει την playlist να παίζει με επανάληψη τη Δευτέρα και την ξαναλλάζει την
Παρασκευή... Εδώ δεν πολυσκάει για τα τραγούδια που είναι τα ίδια σιγά να μην
ψάξει και το OS του :)p

Από όλες τις υπηρεσίες που έχουν Windows ενώ θα μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά
τους με Unixoειδή λειτουργικά και open source προγράμματα, το Ποσείδι είναι
το τελευταίο που θα με ενοχλούσε προσωπικά! :-)