Δημιουργία Ελληνικού κοινοτικού περιοδικού για το ubuntu

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Mon Jun 30 13:48:48 BST 2008

On Mon, 2008-06-30 at 13:29 +0300, Tasos Latsas wrote:
> Count me in!! :-P
>
> Και εγώ συμφωνώ να μην περιορίζεται σε *buntu ειδικά από την στιγμή που
> (πιθανών) να περιέχει προγραμματισμό ή γενικά tutorials για διάφορα
> προγράμματα. Από την στιγμή που μιλάμε για Open Source λογισμικό αυτό
> είναι διαθέσιμο σε όλες τις διανομές.
> Αν για παράδειγμα κάποιος γράψει ένα Gimp / Blender κοκ tutorial ή έναν
> οδηγό για προγραμματισμό σε Python, αυτό δεν περιορίζεται σε Ubuntu
> (ουτε καν σε Linux..είναι cross-platform!!!)
> Από την άλλη αν ένα άρθρο είναι πιο προσανατολισμένο σε μια διανομή,
> [...]
OK, αλλά αν το περιοδικό βγει από την κοινότητα του ubuntu θα πρέπει
κατά κύριο λόγο να αφορά το ubuntu, παρότι θα μπορεί να διαβαστεί και
από χρήστες άλλων διανομών. Αλλιώς να μεταφέρουμε την κουβέντα σε άλλη
λίστα ευρύτερη του ubuntu (που?). Και επειδή ήδη συζήτείται το θέμα στο
http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=2&t=416 είναι καλύτερο να
συνεχίσουμε εκεί ώστε να μην έχουμε 2 παράλληλες συζητήσεις με το ίδιο
θέμα και μπερδευτούμε στο τέλος.
Ηλίας