[Fwd: Greek Team Review]

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Thu Jun 26 15:07:30 BST 2008

2008/6/26 george fragos <fragos.george at gmail.com>:
>  Νομίζω ότι τα (2) και (3) υλοποιούνται, ήδη, από τον HELLUG!
>  Θα υπάρξει πρόβλημα σύγχισης των...αρμοδιοτήτων: ποιά τα καθήκοντα
> της "κοινότητας" Ubuntu και ποιά της αντίστοιχης κι ευρύτερης του
> Linux!
>  Ο HELLUG πρέπει να είναι ο κεντρικός φορέας αν όχι πραγματοποίησης
> των εγχειρημάτων, τουλάχιστον συντονισμού αυτών!

Τα "καθήκοντα" της ομάδας του ubuntu-gr είναι η προώθηση του
λειτουργικού Ubuntu και κατά επέκταση του ελεύθερου λογισμικού στην
Ελλάδα. Ποιο είναι το πρόβλημα αν αυτά τα "καθήκοντα" αυτά
υπερκαλύπτονται με αυτά μιας άλλης κοινότητας; Έγινε ο HELLUG
μονοπώλιο για το Linux στην Ελλάδα και δεν το έμαθα; Για την
συνεργασία μαζί του βέβαια συμφωνώ απόλυτα, αλλά αν και οι υπόλοιποι
φίλοι του Hellug έχουν τις ίδιες απόψεις, δεν βλέπω να γίνεται...

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info